• +38 073 103 1057
  • buhot4ot@ukr.net
  • вул. Грибоєдова, д. 2, оф. 39 (БЦ Домінант), м.Ірпінь, 08200
Рекомендую! Дуже професійно працюють, легко спілкуватися, доброзичливі. Все виконали в строк, без обману. Завжди відповідають на дзвінки і листи. Бажаю їм подальшого процвітання. Спасибі.
 ІРИНА

ІРИНА

Ліквідація фоп

Наша адреса

вул. Грибоєдова, д. 2, оф. 39 (БЦ Домінант), м.Ірпінь, 08200

buhot4ot@ukr.net

+38 073 103 1057

Банкрутство ФОП

все, що треба знати про процес

Не завжди справи йдуть вдало, і часто фізична особа-підприємець приймає рішення закрити свою податкову форму власності, оформивши статус банкрута. Процес делікатний, має суттєве підводне каміння, і тому для правильного оформлення усіх документів, що у подальшому зменшують ризики штрафів та втрати репутації надійного партнера, треба звертатися до перевірених фахівців. Наша компанія є акредитованою, має усі дозволи та ліцензії на проведення таких видів робіт.<br /> Можливість оформити статус банкрута громадяни України отримали рік тому. За перше півріччя кількість таких осіб наблизилась до показника 3000, що спровоковано карантинними обмеженнями та фінансовою кризою.

  1. Попередній аналіз статусу ФОП та вироблення найбільш вдалої стратегії оформлення банкрутства.
  2. Допомогу у підготовці та подачі документів у судові, фіскальні органи.
  3. Інформаційний та правовий супровід на всіх етапах.

2 варіанта оформлення банкрутства

Для ФОП стати банкрутом можна 2 способами:

  • оформивши та пройшовши процедуру реструктуризації боргів – виплативши усі, або частину боргу;
  • якщо спроба реструктуризації зазнала фіаско, тоді безпосереднє банкрутство.

Як і у випадку із юридичною особою, фізична особа відповідає усім своїм майном перед кредиторами. Цікаво те, що суд дуже рідко визнає ФОП банкрутом, а сам розгляд має назву «про неплатоспроможність», а не банкрутство, і усі зусилля направлені на погашення боргів перед кредиторами.

Плюси та мінуси процесу

Основний плюс – особа можна списати частину боргу, і часом це єдина можливість «погасити» великі суми перед кредиторами. Під час проведення процедури усі нарахування зупиняються. Але мінусів набагато більше:

  1. Обмеження під час справи, яке проявляється у неможливості оформлювати договори, користуватися майном через арешт. Суд має право накласти обмеження на виїзд з України, але все це має місце, коли об’єктивні дані вказують на те, що ФОП ухиляться від сплати боргів.
  2. Обмеження після справи. Перш за все, перед кожним договором, у тому числі кредитним, треба повідомляти про свій статус, а також накладається обмеження – неможливість збанкрутувати протягом наступних 5-ти років.

Зрозуміло, що такий статус є ударом по репутації, тому треба все оформити максимально правильно, враховуючи інтереси клієнта, аби у подальшому це не впливало на його розвиток бізнесу, ділові стосунки як у країні, так і за її межами. Зауважимо: в України наслідки банкрутства найбільш «лояльні» – можна займати керівні посади, працювати на державній служби у подальшому.

Займається розглядом справи арбітражний керуючий. Процес має декілька етапів:

  1. Подання заяви від ФОП до суду, або у рідших випадків кредиторів.
  2. Фінансова оцінка майна із врахуванням, чи є джерело прибутку.
  3. Кредитори висувають вимоги та підтверджують суму боргу чеками, актами, договорами.
  4. Разом із ФОП складається графік виплат, реалізації майна.
  5. Якщо графік не працює, то може застосовуватися повна процедура банкрутства.

Акредитовані фахівці проводять консультації та домагають підготувати пакет документів для подачі в арбітражний суд від імені фізичної особи, представляють інтереси замовника у цій інстанції. Усі зусилля спрямовані на збереження честі, гідності та майна клієнта.

Як формується ціна на послуги?

  1. Кількість активів.
  2. Складність випадку.
  3. Регіон.

Звертаємо увагу, що після того, як борги будуть остаточно списано, починається оформлення податку на доходу за певний період. Ми допоможемо відобразити зміни у документах та вчасно, грамотно подати відповідну документацію. Судовий збір при відкритті такої справи не оплачується.

Ми зробимо усе можливе, аби процедура оформлення банкрутства пройшла швидко та безболісно. Для цього детально аналізуємо кожний випадок, допомагаємо у підготовці документів, представляємо інтереси в державних органах. Мінімальна тривалість процедури – 8 місяців, до 15 років – якщо мова йду про борги за іпотекою.

МУ ЗАВЖДИ ЧЕКАЕМО

ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК КОНСУЛЬТАНТА

Зверніться до нас за інформацією або будь-якими запитами, пов'язаними з бухгалтерськими послугами

ru_RURussian