• +38 073 103 1057
  • buhot4ot@ukr.net
  • вул. Грибоєдова, д. 2, оф. 39 (БЦ Домінант), м.Ірпінь, 08200
Рекомендую! Дуже професійно працюють, легко спілкуватися, доброзичливі. Все виконали в строк, без обману. Завжди відповідають на дзвінки і листи. Бажаю їм подальшого процвітання. Спасибі.
 ІРИНА

ІРИНА

Ліквідація фоп

Наша адреса

вул. Грибоєдова, д. 2, оф. 39 (БЦ Домінант), м.Ірпінь, 08200

buhot4ot@ukr.net

+38 073 103 1057

Аутсорсинг та його переваги

Ваш бізнес тільки починає розвиток? Компанія вже довгий час на ринку і почалися «проблеми»? Розробляєте стратегію оптимізації та підвищення ефективності роботи? – Тоді аутсорсинг – саме те, що вам потрібно. Ключова особливість направлення – надання професійних, якісних та швидких послуг працівниками, які не в штаті. Компанія «Фінінтелект» залюбки налагодить співпрацю провідних юристів та бухгалтерів з вашої фірмою, адже з нами співпрацюють лідери.</p> <p>Згідно статистичних даних, у країнах ЄС до кінці 2019 року аутсорсинг застосовувався для кожної 3-ої компанії з сегменту малого та середнього бізнесу, і для кожної 5-ї, що належить до великого. У пандемічний 2020 рік показники будуть змінюватися, і навіть збільшуватися, оскільки багато компаній перешли на віддалений режим роботи не лише з клієнтами, але й власними працівниками.

  • Чому обирають аутсорсинг?

    Ваш бізнес тільки починає розвиток? Компанія вже довгий час на ринку і почалися «проблеми»? Розробляєте стратегію оптимізації та підвищення ефективності роботи? – Тоді аутсорсинг – саме те, що вам потрібно. Ключова особливість направлення – надання професійних, якісних та швидких послуг працівниками, які не в штаті. Компанія «Фінінтелект» залюбки налагодить співпрацю провідних юристів та бухгалтерів з вашої фірмою, адже з нами співпрацюють лідери.

  • Чому обирають аутсорсинг?

    Не треба тримати в штаті фахівців, оплачуючи не лише заробітню плату, але і податкові витрати. Керівник або власник бізнесу звільняється від необхідності організовувати та підтримувати повноцінне робоче місце. Незмінний варіант, коли у вас нема окремого офісу, а робота зосереджена в онлайн сегменті.

  • Незалежний, об’єктивний підхід

    Коли бухгалтер в штаті готує звіти, або юрист змушений розібратися у складних ситуаціях, то вірогідність суб’єктивного, часом заангажованого підходу зростає. Коли ж за справу береться стороння людина, що ніяким чином не пов’язана з вашим бізнесом, то замовник отримує більш чіткі, правдивіші результати за короткий проміжок часу. Особливо це важно у такі періоди: внутрішня криза на підприємстві; глобальний фінансовий занепад та його наслідки; вводиться новий асортимент та вивчається реакція покупців на нього; активізувались ситуації «втрати» грошей з рахунків; необхідно оформити ліквідацію або навпаки організувати роботу нової ФОП, юридичної особи. Аутсорсинг – це не послуги «за знайомством», це чесний та об’єктивний підхід спеціалістів, які пропонують послуги в Києві та регіоні. Надаючи можливість досвідченим фахівцям проаналізувати документи, підготувати звіти, ви матимете чесну картину фінансової та юридичної ситуації у компанії та зможете на основі цих даних далі приймати відповідні рішення. Для того, щоб оформити договір зі спеціалістами, окресліть спектр завдань у листі на електрону скриньку buhot4ot@ukr.net, або зателефонувавши за +38 073 103 1057. Спеціалісти працюють швидко, грамотно, щоб у подальшому не було жодних проблем з державними органами.

  • ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД

    Кожна компанія, не схожа на інші, тому для того, щоб підібрати оптимальну систему обслуговування на початку співпраці, Замовнику надається безкоштовна консультація, тривалістю орієнтовно 60 хвилин, де обговорюються всі важливі моменти, на які слід звернути увагу при укладанні угоди на бухгалтерське обслуговування. Ми пропонуємо кваліфіковану допомогу у вирішенні питань з бухгалтерським обслуговуванням. Наша компанія зацікавлена в вашому фінансовому успіху

МУ ЗАВЖДИ ЧЕКАЕМО

ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК КОНСУЛЬТАНТА

Зверніться до нас за інформацією або будь-якими запитами, пов'язаними з бухгалтерськими послугами

ru_RURussian