• +38 073 103 1057
  • buhot4ot@ukr.net
  • вул. Грибоєдова, д. 2, оф. 39 (БЦ Домінант), м.Ірпінь, 08200

НАША АДРЕСА

вул. Грибоєдова, д. 2, оф. 39 (БЦ Домінант), м.Ірпінь, 08200

buhot4ot@ukr.net

+38 073 103 1057

Рекомендації, як уникнути проблем під час податкових перевірок

Рано чи пізно, як для ФОПа, так і для юридичної особи різної форми власності настає час обов’язкової перевірки у фіскальних органах. Від того, як ви її пройдете, прямо залежить подальша робота та подальша репутація в очах державних органів.

 

Довіряючи підготовку до процесу фахівцям «Фінінтелект», ви вирішуєте ряд завдань:

  • не треба готувати документацію самостійно;
  • звільняється більше вільного часу для заняття безпосередньо бізнесом, пошуку нових ринків;
  • точно впевнені у тому, що документі підготовлені за тим зразком та стандартом, який вимагають державні органи.

Причини активізації перевірок

У зв’язку із тим, що в силу вступив Закон №466-IX, очікується, що буде більше перевірок, які направлені на пошук податкових неузгодженостей як у малому, так середньому, а тим паче великому бізнесі. Відомо, що дефіцит бюджету збільшується, тому логічно, що державні органи будуть шукати можливість пошуку вільних грошей для його поповнення.

Рекомендації, як підготуватися до перевірок

  1. Готуйте документи в повному обсязі, вчасно та ретельно. Особливо це стосується тих випадків, якщо сумарний грошовий обіг за рік перевищив 1 чи 5 млн. грн, адже передбачений перехід на нову форму оподаткування. При цьому треба знати всі нюанси, тримати руку на пульсі законодавчих змін, щоб підготувати документи, або довірити послугу на основі аутсорсингу фахівцям.
  2. Не бійтесь письмових запитів від законодавця, зокрема податкової службі. Відповісти на нього допоможуть досвідчені спеціалісти, надавши повну відповідь, яка задовольнить інстанцію.
  3. Якщо є можливість, оформіть сервіс підготовки документів завчасно, щоб виправити неточності, особливо, коли надійшов запит із проханням надати копії певних документів.
  4. Систематично довіряйте повний аудит документації професіоналам, які уважно проаналізують договори, звіти, заявки та усі моменти співпраці з контрагентами, що у подальшому можуть перетворитися на «вогнище проблем».

 

Фахова підготовка до планової перевірки – це не розкіш, а грамотна інвестиція у розвиток бізнесу. Зрозуміло, що нікому не хочеться проблем з податковою системою, тому звертаючись до «Фінінтелект», автоматично знижуються ризики штрафів, або навіть цілковитого закриття як ФОП, так і юридичної особи іншої форми власності.

ru_RURussian