• +38 073 103 1057
  • buhot4ot@ukr.net
  • вул. Грибоєдова, д. 2, оф. 39 (БЦ Домінант), м.Ірпінь, 08200

НАША АДРЕСА

вул. Грибоєдова, д. 2, оф. 39 (БЦ Домінант), м.Ірпінь, 08200

buhot4ot@ukr.net

+38 073 103 1057

Які документи податкової звітності готують ФОПи?

цей матеріал допоможе розібратися із тим, як пройти швидко та без проблем перевірку раз на рік ФОПам та які документи треба підготувати та надати в відповідні органи, аби уникнути проблем. Деякі початківці та ті, хто лише думає над тим, щоб оформити статус фізичної особи підприємця, переконані, що «єдинаки» (на професійному слензі ті, хто платить єдиний податок без ПДВ) мають найпростішу звітність.

 

Можливо, це і так, але і в ній є багато можливостей для того, щоб припустися помилок. Звертаючись до досвідчених фахівців «Фінінтелект», ви зможете уникнути проблем та здати вчасно і в повному обсязі грамотно підготовлені документи.

Які функції беруть на себе досвідчені фахівці?

  1. Перевірка документації по доходам.
  2. Складання декларації.
  3. Відповідність КВЕД-ам, що зазначені при реєстрації.
  4. Внесення документів до книги підприємця.

 

Аби підтвердити доходи, використовуються такі документи:

  • чеки;
  • банківські виписки;
  • акти (квитанції з оплати).

 

Допоможемо підготувати чеки та квитанції, перевіривши, щоб сума відповідала тій, що зайшла на рахунок за певний товар чи послугу, які зазначені. Невідповідність даних в квитанції – це 100% штраф, і зрозуміло, що нікому не хочеться втрачати власні кошти. За перше порушення, а також перший невиписаний чек – штраф сягає лише 1 грн, але це лише в перший раз можна сподіватися на «пільги» від держави

 

Подаючи документи КВЕД, податкова перевіряє, наскільки ваша діяльність відповідає тому, на що просили дозвіл при оформленні ФОП чи підприємства іншої форми власності. Це дуже важливо, бо якщо буде підтверджено, що особа займається не тією діяльністю, вона позбавляється права пільгового оподаткування на спрощеній основі.

Особлива увага – книзі

Саме у цьому документі за статистикою знаходять найбільше неточностей. Варто не лише уважно внести, а й оформити кожну позицію, але і підбити підсумки. Серед типових помилок, які зустрічаються під час заповнення книги, виділяють такі:

  • невнесення чеку;
  • округлення сум доходу;
  • плутанина в датах.

Далі уважно заповнюється декларація, де зазначаються реквізити, суми та інші важливі аспекти фінансового результату діяльності.

 

Аби усі документи, що зазначені вище, були підготовлені вчасно та грамотно, варто замовити аутсорсинговий аудит – сервіс підготовки до перевірки у фахівців компанії. Вартість послуг – одна з найнижчих, а якість сервісу – з найвищих, що зазначається у відгуках задоволених клієнтів по всій Україні.

ukUkrainian