• +38 073 103 1057
  • buhot4ot@ukr.net
  • вул. Грибоєдова, д. 2, оф. 39 (БЦ Домінант), м.Ірпінь, 08200
Рекомендую! Дуже професійно працюють, легко спілкуватися, доброзичливі. Все виконали в строк, без обману. Завжди відповідають на дзвінки і листи. Бажаю їм подальшого процвітання. Спасибі.
 ІРИНА

ІРИНА

Ліквідація фоп

Наша адреса

вул. Грибоєдова, д. 2, оф. 39 (БЦ Домінант), м.Ірпінь, 08200

buhot4ot@ukr.net

+38 073 103 1057

Реєстрація ФОП

10 плюсів співробітництва з професіоналами

Кількість ФОП в Україні постійно зростає, що говорить про розвиток малого та середнього бізнесу. Багато клієнтів після завершення локдауну та зняття карантинних обмежень в Україні обирають такий варіант зареєструватися у податкових органах, щоб розпочати нову справу. Можна обирати варіант проведення реєстрації утворення власними силами, але довіряючи процедуру фахівцям консалтингової компанії «Фінінтелект», кожний клієнт суттєво економить і гроші, і сили, і час на проведення бюрократичних процедур. Звертаємо Вашу увагу на 10 ключових причин, чому це треба довірити нам.

  • 10 плюсів співробітництва

    У вас є ідея, але жодного разу не брали участь у такому процесі? – Фахівці проведуть консультації в режимі онлайн і офлайн і розпочнуть оформлення документів, а ви в цей час можете вивчати ринок, певну нішу та займатися безпосередньо розвитком бізнесу

Все, що вас відділяє від активної роботи над реєстрацією – телефонний дзвінок, або лист на пошту, щоб домовитися про першу зустріч. Якщо наші фахівці будуть представляти ваші інтереси в державних органах, тоді необхідно оформити нотаріальну довіреність з дозволом на це.

Ключові етапи реєстрації ФОП

  1. Збір та оформлення пакету документів, що включає форму 21001, квитанцію, що підтверджує оплату державного мита, копію паспорта заявника та його ІПН.
  2. Подача документів у податкові територіальні органи за місцем реєстрації заявника. Фахівці допоможуть у пришвидшенні процедури, коли реєстрація в одному регіоні, а безпосередня діяльність буде відбуватися в іншому, або навіть іншому місті, області.
  3. Отримання свідоцтва про реєстрацію. Виписка з Єдиного реєстру ФОП може оформлюватися державним реєстратором протягом 5 днів, але ми знаємо, як законно пришвидши цей процес.

Що включає пакет під ключ?

Фахівці компанії «Фінінтелект», крім консультацій бухгалтера, юриста, допомоги у складанні документів та представлення інтересів у податкових територіальних органах, надають додатковий сервіс:

  • отримання кодів статистики;
  • відкриття банківського рахунку;
  • отримання повідомлень з ПФУ та ФСС;
  • отримання печатки.

Гарантуємо успішний результат, вільний час для розвитку саме бізнесу, а не проходження складної процедури з паперовою тяганиною. Окрім того, наші спеціалісти кваліфіковані та акредитовані, а значить, виключаються жодні ризики.

МУ ЗАВЖДИ ЧЕКАЕМО

ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК КОНСУЛЬТАНТА

Зверніться до нас за інформацією або будь-якими запитами, пов'язаними з бухгалтерськими послугами

ukUkrainian