Все, що вас відділяє від активної роботи над реєстрацією – телефонний дзвінок, або лист на пошту, щоб домовитися про першу зустріч. Якщо наші фахівці будуть представляти ваші інтереси в державних органах, тоді необхідно оформити нотаріальну довіреність з дозволом на це.
Ключові етапи реєстрації ФОП
- Збір та оформлення пакету документів, що включає форму 21001, квитанцію, що підтверджує оплату державного мита, копію паспорта заявника та його ІПН.
- Подача документів у податкові територіальні органи за місцем реєстрації заявника. Фахівці допоможуть у пришвидшенні процедури, коли реєстрація в одному регіоні, а безпосередня діяльність буде відбуватися в іншому, або навіть іншому місті, області.
- Отримання свідоцтва про реєстрацію. Виписка з Єдиного реєстру ФОП може оформлюватися державним реєстратором протягом 5 днів, але ми знаємо, як законно пришвидши цей процес.
Що включає пакет під ключ?
Фахівці компанії «Фінінтелект», крім консультацій бухгалтера, юриста, допомоги у складанні документів та представлення інтересів у податкових територіальних органах, надають додатковий сервіс:
- отримання кодів статистики;
- відкриття банківського рахунку;
- отримання повідомлень з ПФУ та ФСС;
- отримання печатки.
Гарантуємо успішний результат, вільний час для розвитку саме бізнесу, а не проходження складної процедури з паперовою тяганиною. Окрім того, наші спеціалісти кваліфіковані та акредитовані, а значить, виключаються жодні ризики.